joi, 9 iunie 2011

Monden! Lady Gaga a ajuns la faliment!



Lady Gaga a fost numita de catre revista Forbes cea mai populara celebritate a lumii, insa, in ultimul an, pe langa faima si fani, aceasta nu s-a ales cu nimic altceva decat... datorii! Ea spune ca turneul ,,Monster Ball" a adus-o in aceasta situatie, chiar daca a incasat 170 de milioane de dolari din cele 200 de show-uri sustinute.

,,Pun tot ce am in spectacole. Dupa turneul Monster Ball, am dat faliment. A fost amuzant, deoarece nu am stiut. Imi aduc aminte ca am sunat pe toata lumea si am intrebat de ce se spune ca nu mai am nici un ban, mi se parea ridicol. Aveam cinci single-uri pe primele locuri ale topurilor. Mi-au spus ca am trei milioane de dolari datorii.", a declarat ea pentru ziarul ,,Financial Times".

In ciuda faptului ca a ramas fara bani dupa turneu, cantareata spune ca nu i-a pasat deloc. ,,Este foarte adevarat faptul ca banii cu conteaza deloc pentru mine.", a adaugat ea.

Gaga sustine ca, pe langa tonele de bani cheltuiti pe costumele purtate de ea in concerte, a cumparat putine lucruri extravagante, care nici macar nu erau pentru ea. ,,Singurele lucruri pe care am cheltuit bani au fost o operatie la inima pentru tatal meu si un Rolls Royce de aniversarea parintilor mei. Si aceasta masina am achizitionat-o numai pentru ca pe placuta de inmatriculare a vechii masini scria Lady Gaga, astfel ca lumea ii urmarea peste tot."




http://www.agentiadepresamondena.com/lady-gaga-a-ajuns-falimentara/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu