joi, 9 iunie 2011

Monden! Emma Watson a renuntat la facultate!

Emma Watson a luat decizia de a parasi Universitatea Brown in aprilie. Acest fapt nu a avut nimic de-a face cu faptul ca ea este acum o vedeta. De fapt, starul ,,Harry Potter", in varsta de 21 de ani, spune ca niciunuia dintre colegii sau nu i-a pasat de viata ei profesionala.

,,Am foat foarte suparata cand am vazut ca s-a scris despre mine ca as fi renuntat la Brown deoarece acum sunt o vedeta!", a declarat ea pentru revista ,,Times Style". ,,Nu are nici un sens. Nu mi s-a cerut niciodata vreun autograf in campus. Am fost la o petrecere cu aproximativ 100 de studenti si niciunul nu a postat vreo poza cu mine pe Facebook. Oricum, a fost o perioada mai grea. Nu aveam de gand sa renunt la facultate deoarece eram urmarita de mass-media. Este asa de cand aveam noua ani."

Deci, de ce a ales Watson sa renunte la facultate? ,,Eram in faza de negare. Vroiam sa pretind ca nu sunt chiar atat de faimoasa. Am cautat normalitate, insa trebuie sa accept cine sunt si in ce pozitie ma aflu.", a declarat ea.

Desi a incercat sa isi faca viata cat mai normala, Watson a recunoscut ca in partea amoroasa nu a avut atat de mult succes. ,,Ii intreb pe prietenii mei mereu de ce nu ma suna tipul care imi place, de ce nu ma urmareste nimeni. Iar ei imi raspund ca acestia sunt probabil intimidati de mine si ca este probabil vorba de faima.", a declarat ea. ,,Este un intreg circ in jurul meu. Mie imi este greu sa cred ca cineva ar putea sa fie intimidat de mine."
http://www.agentiadepresamondena.com/emma-watson-a-renuntat-la-facultate-2/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu